- DA LI MOGU DA PLATIM PROIZVODE NA DIDAKTA.BA SAJTU PLATNIM / KREDITNIM KARTICAMA I KOJIM?
pikpay i [email protected] je servis online naplate integriran kao osnovni oblik online plaćanja u okviru Didakta Online Shop-a i omogućen je prihvat svih MasterCard Visa i Maestro kartica iz domaće i inostrane naplatne mreže.
Više informacija potražite na didakta.ba/placanje
Ukoliko su vam potrebne dodatne informacije o načinima plaćanja, pozovite nas na broj telefona 033 658 746 ili putem email-a: [email protected]
- DA LI JE POŠTARINA UKLJUČENA U CIJENU?
Isporuka
na vašu kućnu adresu nije uključena u cijenu.
Trošak dostave za područije cijele BiH košta 10KM sa PDV-om i automatski se obračunava prilikom transkacije u trenutku zaključivanja narudžbe.
Isporuka vaših narudžbi je omogućena u saradnji sa kurirskom sluzbom Express One.
- PRI NARUČIVANJU ROBE, ZABORAVIO SAM DA NAZNAČIM NAČIN PLAĆANJA (TRANSPORTA). DA LI ĆE TAJ PROIZVOD STIĆI NA MOJU ADRESU, A AKO NEĆE, ŠTA DA URADIM?
Ukoliko
ne popunite neko od obaveznih polja(označeni su zvjezdicom*) naš program Vam
neće dozvoliti da pređete u sljedeći korak kupovine, vratiće Vas na prethodni i
upozoriti da popunite polje koje nedostaje.
- KUPOVINU OBAVLJAM ZA FIRMU (Pravno lice). DA LI MOGU DA PLATIM SA RAČUNA FIRME?
Možete
platiti sa računa firme. Potrebno je da u okviru načina plaćanja odaberete
opciju virmansko
plaćanje (ili plaćanje preko računa), popunite nalog za prenos i
izvršite prenos sredstava.
- IMAM TEKUĆI RAČUN U BANCI. DA LI MOGU ONLINE DA KUPIM PROIZVODE PREKO TOG RAČUNA?
Ukoliko
želite da platite preko svog računa direktno sa svog računara koristeći opciju
e-banking svoje banke onda treba da za način plaćanja odaberete Uplatnicom /
nalogom za prenos, unesete podatke u Vaš sistem i platite. Ukoliko želite da
lično platite u banci, a opet sa Vašeg tekućeg računa, onda opet odaberete
način plaćanja Uplatnicom / nalogom za prenos, odštampate ili prepišete
podatke, ponesete ih sa sobom i uplatite lično u banci nalogom za prenos sa
Vašeg tekućeg računa.
- DA LI MOGU ONLINE DA NARUČIM PROIZVOD, A DA GA NEGDJE LIČNO PREUZMEM?
Ukoliko
želite vašu robu preuzeti i izvršiti plaćanje u prodajnom objektu, prilikom
kupovine odaberite proizvod i opciju Plaćanje
pri preuzimanju. Nakon što zaključite narudžbu, kontaktirat će vas Didakta
tim kako bi dogovorili vrijeme isporuke i plaćanje u dogovorenom Didakta prodajnom
objektu.
- REGISTROVAN SAM KAO VAŠ KUPAC I KUPOVAO SAM KOD VAS, MEĐUTIM, MORAO SAM DA PROMJENIM INTERNET PROVAJDERA. ŠTA TREBA DA RADIM U OVOM SLUČAJU?
E-mail
adresu možete promjeniti nakon logovanja na sajt u opciji "Moj
nalog". Takodje nam možete poslati nove korisničke podatke na [email protected] i
mi ćemo ih korigovati za vas.
- GREŠKOM SAM NARUČIO PROIZVOD. DA LI MOGU DA OTKAŽEM NARUDžBU?
U ovom
slučaju, potrebno je da nam u roku od 45 minuta nakon poslate narudžbe
pošaljete e-mail u kojem ćete naznačiti koja je greška u pitanju i obavjestiti
nas da poništimo narudžbu. Tada će ista biti stornirana. Ukoliko to ne uradite
u naznačenom vremenu, moguće je izvršiti povraćaj robe, ali Vam u tom slučaju
zaračunamo proviziju koja iznosi 2% od vrijednosti datog artikla
(minimalno 5KM + PDV po artiklu) u svrhu pokrivanja troškova usluga dodatne logistike. Rok
za započinjanje procedure povrata je 24h od trenutka prijema robe.
Ukoliko je potvrđena narudžba već plaćena putem Online servisa naplate pikpay i [email protected] a želite istu otkazati, narudžba može biti stornirana u predviđenom roku a povrat sredstava od strane banke vraćen kad se izvrši procedura povrata novca koja može trajati 72h u posebnim slučajevima i više.
Korištenje inostranih platnih kartica zahtjeva dodatnu provjeru korisnika. **
- ŠTA SE DEŠAVA AKO ROBA KOJU DOBIJEM BUDE OŠTEĆENA? DA LI JE MOGU ZAMJENITI I NA KOJI NAČIN?
Da,
postoji mogućnost zamjene oštećene robe, a način i uslovi pod kojim se to može
uraditi detaljno su opisani u rubrici “reklamacije” .
*Više informacija potražite na didakta.ba/reklamacije
Ukoliko vam je pošiljka stigla oštećena, najbolje je da u roku od 24 sata
kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila paket, kako bi napravili
zapisnik. Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je neispravna, kontaktirajte
naš servis kako bi vam poslali zamjenu.
- DA LI JE MOGUĆA ISPORUKA VAN BiH?
Didakta Online Shop svoje poslovanje ne vrši izvan granica teritorije Bosne i Hercegovine, za krajnje kupce.
Za sada
ne postoji mogućnost isporuke robe van teritorije BiH. Ukoliko ova
opcija bude dostupna bićete obavješteni.
*Inostrana pravna lica Pravna lica mogu naručiti robu od Didakte prema metodama objašnjenim u rubrici plaćanje.
- ŽELIM DA OBRADUJEM NEKOG I POŠALJEM MU POKLON NA KUĆNU ADRESU. DA LI JE TO MOGUĆE, I NA KOJI NAČIN?
Dovoljno
je da izaberete željeni proizvod, odaberete opciju “Poklon” i u napomeni narudžbe upišete adresu na koju želite da
pošaljete poklon. Ono na šta trebate obratiti pažnju je da u ovoj opciji morate
izvršiti plaćanje online. Čim budemo zaprimili Vašu uplatu poslaćemo poklon
osobi kojoj želite.
- KAKO DA ZNAM DA SAM SIGURNO OBAVIO NARUČIVANJE?
Kada
kliknete na dugme „Zaključi narudžbu" na ekranu će Vam se pojaviti poruka „Vaša
narudžba je uspješno obavljena“ i
na e-mail koji ste upisali i koji koristite za kupovinu stići će Vam potvrda
narudžbe sa svim proizvodima koje ste poručili,. Zatim i odgovarajuća elektronska faktura uz potvrdu datuma kada će
proizvodi biti spremni za isporuku.
- ZABORAVIO SAM LOZINKU ZA LOGOVANJE. ŠTA DA RADIM?
Sve što
je potrebno je da prvo upišete Vaš Username i kliknete na link „Zaboravili
ste lozinku? Kliknite ovde“. Zatim, u prozoru koji Vam se bude
otvorio upišite Vašu e-mail aderesu koju ste nam prosljedili pri registraciji. U
kratkom roku će Vam na tu adresu stići Vaša lozinka i moći ćete nesmetano da izvršite kupovinu.
- ZABORAVIO SAM USERNAME ZA LOGOVANJE. ŠTA DA RADIM?
Ukoliko
ste zaboravili svoj username, kontaktirajte nas putem e-maila, objasnite
problem i zahtjev da Vam pošaljemo korisničko ime sa kojim ste se registrovali
na našem sajtu. Ovom prilikom potrebno je da nam dostavite što više ličnih
podataka (ime, prezime, e-mail adresu, i sl.) kako bismo Vas lakše
pronašli u bazi i bili sigurni u jedinstvenost podataka.
** Ovim putem Didakta zadržava pravo da zahtjeva dodatne podatke o identifikaciji korisnika u svrhu zaštite zloupotrebe korisničkog imena, u protivnom sve narudžbe sa spornog naloga neće biti realizirane.
- UPISAO SAM POGREŠAN PODATAK O SEBI I TEK KASNIJE UVIDJEO GREŠKU. KAKO MOGU TO DA ISPRAVIM?
Svoje
podatke možete mjenjati bilo kad. Kada se sa svojim korisničkim imenom i lozinkom
ulogujete na naš sajt i pristupite stranici ''moj profil''. Na ovom mjestu možete mjenjati i druge
podatke vezane lično za Vas, pregledati svoje narudžbe, njihove
statuse kao i omiljene proizvode(pins).
- KOLIKO DUGO VAŽI MOJA REZERVACIJA?
*Rezervacije ne važe u slučaju kupovine putem online servisa naplate, iste se otpremljuju u što kraćem roku.
Za narudžbe koje su zaključene sa opcijom plaćanaja pri pouzeću ili putem uplatnice, e-banking, Didakta u dogovoru sa kupcem će držati spremnu robu za isporuku maksimalno u trajanju 3 dana.
Ukoliko ste uplatu izvršili putem uplatnice ili e-banking servisa, po primitku sredstava i potvrde banke u iznosu narudžbe, robu vam šaljemo u što kraćem roku.
- GDJE MOGU PRONAĆI INFORMACIJE O SERVISU, REKLAMACIJAMA I OSTVARIVANJU GARANCIJE?
Sve
informacije koje se tiču servisne podrške, reklamacija i garancije se nalaze u dnu stranice i detaljno su objašnjeni u rubrikama:
Dostava i Preuzimanje;
Plaćanje;
Reklamacija;
Servis;
Za sve dodatne informacije koje su vam potrebne prilikom kupovine na raspolaganju vam stoji Didaktin tim. Kontakt informacije u nastavku:
email: [email protected]
Telefon Centrala:
+387 33 658 746
Telefon Veleprodaja: +387 33 930 803
Uživajte u svim našim pogodnostima koje vam pruža Diakta Online Shop, a za uzvrat naša obaveza je biti vaša podrška i najbolji online servis pri kupovini.
Didakta d.o.o. Sarajevo. Društvo za unutrašnju i vanjsku trgovinu i usluge. 2017 Sva prava pridržana*