USPOREDI

Često postavljana pitanja

DA LI MOGU DA PLATIM PROIZVODE NA DIDAKTA.BA SAJTU PLATNIM / KREDITNIM KARTICAMA I KOJIM?

Na didakta.ba sajtu kupovina je moguća Visa, Visa Electron, Mastercard i Maestro karticama.

Obrocno  plaćanje (na rate) je moguće samo u fizickoj radnji u Sarajevu.

DA LI JE POŠTARINA UKLJUČENA U CIJENU?

Isporuka na vašu kućnu adresu je besplatna za kupovinu preko 150KM. Za kupovinu ispod 150KM isporuku plaćate 10KM ( sa uracunatim PDVom)

PRI NARUČIVANJU ROBE, ZABORAVIO SAM DA NAZNAČIM NAČIN PLAĆANJA (TRANSPORTA). DA LI ĆE TAJ PROIZVOD STIĆI NA MOJU ADRESU, A AKO NEĆE, ŠTA DA URADIM?

Ukoliko ne popunite neko od obaveznih polja(označeni su zvjezdicom*) naš program Vam neće dozvoliti da pređete u sljedeći korak kupovine, vratiće Vas na prethodni i upozoriti da popunite polje koje nedostaje.

KUPOVINU OBAVLJAM ZA FIRMU (Pravno lice). DA LI MOGU DA PLATIM SA RAČUNA FIRME?

Možete platiti sa računa firme. Potrebno je da u okviru načina plaćanja odaberete opciju virmansko plaćanje (ili plaćanje preko računa), popunite nalog za prenos i izvršite prenos sredstava.

IMAM TEKUĆI RAČUN U BANCI. DA LI MOGU ONLINE DA KUPIM PROIZVODE PREKO TOG RAČUNA?

Ukoliko želite da platite preko svog računa direktno sa svog računara koristeći opciju e-banking svoje banke onda treba da za način plaćanja odaberete Uplatnicom / nalogom za prenos, unesete podatke u Vaš sistem i platite. Ukoliko želite da lično platite u banci, a opet sa Vašeg tekućeg računa, onda opet odaberete način plaćanja Uplatnicom / nalogom za prenos, odštampate ili prepišete podatke, ponesete ih sa sobom i uplatite lično u banci nalogom za prenos sa Vašeg tekućeg računa.

DA LI MOGU ONLINE DA NARUČIM PROIZVOD, A DA GA NEGDJE LIČNO PREUZMEM?

Ova opcija je moguća. Prilikom naručivanja stavite napomenu da robu želite podići u našoj radnji u Sarajevu, na adresi Trg Heroja 16.

REGISTROVAN SAM KAO VAŠ KUPAC I KUPOVAO SAM KOD VAS, MEĐUTIM, MORAO SAM DA PROMJENIM INTERNET PROVAJDERA. ŠTA TREBA DA RADIM U OVOM SLUČAJU?

E-mail adresu možete promjeniti nakon logovanja na sajt u opciji "Moj nalog". Takodje nam možete poslati nove informacije na [email protected] i mi ćemo ih korigovati za vas.

GREŠKOM SAM NARUČIO PROIZVOD. DA LI MOGU DA OTKAŽEM NARUDžBU?

U ovom slučaju, potrebno je da nam u roku od 45 minuta nakon poslate narudžbe pošaljete e-mail u kojem ćete naznačiti koja je greška u pitanju i obavjestiti nas da poništimo narudžbu. Tada će ista biti stornirana. Ukoliko to ne uradite u naznačenom vremenu, moguće je izvršiti povraćaj robe, ali Vam u tom slučaju zaračunamo proviziju koja iznosi 2% od vrijednosti datog artikla (minimalno 5KM + PDV po artiklu). Rok za započinjanje procedure povrata je 24h od trenutka prijema robe.

ŠTA SE DEŠAVA AKO ROBA KOJU DOBIJEM BUDE OŠTEĆENA? DA LI JE MOGU ZAMJENITI I NA KOJI NAČIN?

Da, postoji mogućnost zamjene oštećene robe, a način i uslovi pod kojim se to može uraditi detaljno su opisani u rubrici “reklamacije” . Ukoliko vam je pošiljka stigla oštećena, najbolje je da u roku od 24 sata kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila paket, kako bi napravili zapisnik. Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je neispravna, kontaktirajte naš servis kako bi vam poslali zamjenu.

DA LI JE MOGUĆA ISPORUKA VAN BiH?

Za sada ne postoji mogućnost isporuke robe van teritorije BiH. Ukoliko zaživi i ova opcija, bićete blagovremeno obavešteni na našem sajtu.

ŽELIM DA OBRADUJEM NEKOG I POŠALJEM MU POKLON NA KUĆNU ADRESU. DA LI JE TO MOGUĆE, I NA KOJI NAČIN?

Dovoljno je da izaberete željeni proizvod, odaberete opciju “Poklon” i u napomeni narudžbe upišete adresu na koju želite da pošaljete poklon. Ono na šta trebate obratiti pažnju je da u ovoj opciji morate izvrsiti placanje on line. Čim budemo primili Vašu uplatu poslaćemo poklon osobi kojoj želite.

KAKO DA ZNAM DA SAM SIGURNO OBAVIO NARUČIVANJE?

Kada kliknete na dugme „Poruči“ na ekranu će Vam se pojaviti poruka „Vaša narudžba je uspješno obavljena“ i na e-mail koji ste upisali i koji koristite za kupovinu stići će Vam potvrda narudžbe sa svim proizvodima koje ste poručili, cijenom i datumom kada će proizvodi biti spremni za slanje.

ZABORAVIO SAM LOZINKU ZA LOGOVANJE. ŠTA DA RADIM?

Sve što je potrebno je da prvo upišete Vaš Username i kliknete na link „Zaboravili ste lozinku? Kliknite ovde“. Zatim, u prozoru koji Vam se bude otvorio upišete Vašu e-mail aderesu koju ste nam prosledili pri registraciji. U kratkom roku će Vam na tu adresu stići Vaša lozinka i moćićete nesmetano da koristite naše usluge.

ZABORAVIO SAM USERNAME ZA LOGOVANJE. ŠTA DA RADIM?

Ukoliko ste zaboravili svoj username, kontaktirajte nas putem e-maila, objasnite problem i zahtjev da Vam pošaljemo korisničko ime sa kojim ste se registrovali na našem sajtu. Ovom prilikom potrebno je da nam dostavite što više ličnih podataka (ime, prezime, e-mail adresu, jmbg i sl.) kako bismo Vas lakše pronašli u bazi i bili sigurni u jedinstvenost podataka.

UPISAO SAM POGREŠAN PODATAK O SEBI I TEK KASNIJE UVIDJEO GREŠKU. KAKO MOGU TO DA ISPRAVIM?

Svoje podatke možete mjenjati kada se sa svojim korisničkim imenom i lozinkom ulogujete na naš sajt i pristupite stranici ''moj profil''. Na ovom mjestu možete menjati i druge podatke vezane lično za Vas, pregledati svoje narudžbe, njihove statuse kao i omiljene proizvode.

KOLIKO DUGO VAŽI MOJA REZERVACIJA?

Robu koju naručite preko našeg sajta, čuvaćemo na rezervaciji 3 dana. Do tada očekujemo Vašu uplatu. U suprotnom, narudžbu ćemo stornirati i smatrati da ste od nje odustali. U ovom roku, robu koju čuvamo na rezervaciji čuvaćemo po cijenama koje su bile u trenutku Vašeg naručivanja, bez obzira ako se cijena u međuvremenu promjenila. 

Naravno, ovo važi za sve narudžbe kod kojih se očekuje prvobitna uplata. U slučaju da plaćate pouzećem, robu vam šaljemo prvom isporukom (u zavisnosti od samog roka isporuke poručenih artikala). U slučaju plaćanja putem kredita, ako je kredit odobren, robu dobivate odmah nakon uplate na naš račun od strane banke.

GDJE MOGU PRONAĆI INFORMACIJE O SERVISU, REKLAMACIJAMA I OSTVARIVANJU GARANCIJE?

Sve informacije se nalaze na ovom linku: