REKLAMACIJE
Postoji više vrsta reklamacija:
1. DOA – Dead on Arrival je reklamacija u trenutku
instalacije ili prvog puštanja u rad.
To znači sljedeće:
a)isporučeni proizvod je oštećen, ne funkcioniše pri prvom puštanju
u rad, nedostaju mu neki dijelovi (nekompletan je), ne odgovara predviđenoj
namjeni ili specifikaciji. U ovom slučaju problem se mora evidentirati na licu
mjesta, ispred kurira koji je isporučio robu na adresu, tako što ćete
provjeriti robu i ukoliko nešto nije u redu, odmah prijaviti neispravnost.
U koliko je paket koji vam je kurir dostavio oštećen, možete
odbiti pošiljku. U koliko šteta bude ustanovljena nakon isporuke i otvaranja
paketa dužni ste da reklamaciju prijavite u roku od 24h jer u suprotnom neće
biti prihvaćena.
b) ako tokom instalacije ili prvog puštanja u rad utvrdite
da je proizvod neispravan, potrebno je da nas odmah obavjestite tako sto ćete
nas kontaktirati telefonom ili nam poslati mail sa opisom problema i vašim
kontaktom.
2. Reklamacija na oštećenu pošiljku
Ukoliko vam uredjaj koji ste poručili stigne oštećen
prilikom isporuke, potrebno je u roku od 24 sata kontaktirati kurirsku službu
koja je uređaj dostavila kako bi napravili zapisnik, a zatim nas obavjestiti o
tome.